بیانیه سراسری نیروهای مبارز و برانداز

[ad_1]

به نام یزدان

بیانیه سراسری نیروهای مبارز و برانداز

به پشتیبانی از تداوم اعتراضات خوزستان تشنه کام و زخم دیده

ملت بزرگ ایران:

  • اکنون که شما ملت به پا خاسته ی ایران  با” نه بزرگ ”    به جمهوری اسلامی  و انتخابات متقلبانه و مهندسی شده ی آن در ۲۸ خرداد، همبستگی خود و عدم مشروعیت رژیم را نشان دادید و در مرحله ی اول سرنگونی نظام  جور و جهل و فساد سنگ تمام گذاشتید، و در راستای ادامه مبارزه تا سرنگونی رژیم، بلافاصله با اعتصابات عمومی در بخش های نفت و پتروشیمی و دیگر بخش ها، روحی تازه به مبارزات خشونت پرهیز دمیدید و با قیام سراسری خوزستان که به سرعت به آذربایجان، کرمانشاه، خراسان، کرج، اصفهان و تهران و دیگر نقاط گسترش یافت و می رود که سراسر کشور را در برگیرد و در عین حال تعامل نیروهای نظامی، انتظامی و اطلاعاتی با قیام کنندگان که پیوند آن ها با ملت را نوید می دهد و ناقوس مرگ جمهوری اسلامی را به صدا درآورده است ، رژِیم متزلزل را چنان به وحشت انداخت که سراسیمه، مسدود کردن اینترنت و شبکه عمومی اطلاع رسانی را از طریق مجلس بی اعتبار شورای اسلامی در دستور کار خود قرار داد و همزمان با رسوایی ارتباط خمینی با دولت های بیگانه که به وسیله موسسه ویکی لیکس افشا شد، تلاش می کند که در پنج شنبه ۱۴ مرداد با برگزاری مراسم تنفیذ و تحلیف قاتل شناخته شده، شما ملت سلحشور را در برابر عمل انجام شده قرار دهد و این خفت و خواری را به شما تحمیل نماید و حاصل مهندسی و تقلب انتخاباتی خود را جشن بگیرد.
  • اما شما ملت به پا خاسته مصصم تر از همیشه در تداوم قیام شکوهمند خود هر شب ساعت ۲۲ به مدت ۱۵ دقیقه با شعار “رژیم کارش تمامه” فریاد آزادیخواهانه خود را تا اوج آسمان طنین انداز خواهید کرد و روز پنج شنبه ۱۴ مرداد- سالروز انقلاب مشروطه- با قیامی سراسری طومار ریاست جمهوری متقلبانه و مهندسی شده را در هم خواهید پیچید.
  • از هموطنان عزیزمان در سراسر ایران عزیز- هر آنجایی که ایرانش بدانند، فلات قاره تا کوه دماوند- مصرانه -می خواهیم که با پیوستن به این جنبش آزادیبخش، تداوم بخش اعتراضات تا سقوط رژیم باشند.

سرافراز ملت ایران

پاینده ایران

امضا کنندگان:

  • شیرزنان شب، جوانان سلحشور
  • جنبش راه سوم به فرماندهی قهرمان ملی -دکتر قاسم شعله سعدی- ابر مرد تاریخ ساز و سیاست مدار جهان شمول سعی در تلاش مستمر و مبارزات خشونت پرهیز دارد، وتحلیل هایش به منصه ظهور رسیده است، ودر بیانیه بی نشان سراسری از همه مبارزان و اپوزیسیونها در خواست پشتیبانی کرد، تا نگذارد این شعله خرمن سوز نهضت تشنه لبان خوزستان کم فروغ شود  و  به سردی بگراید.
  • موقعیت ویژه و درپرتگاه سقوط  رژیم سراپا ترس و وحشت ، در فاصله کمتر از یک هفته از ۷ الی۱۴ مرداد -روز تحلیف غاصبان حکومت ملی – لزوما می بایستی با بیانیه سراسری بچالش کشیده شود، که متاسفانه از هیچ یک از مدعیان اپوزیسیونها حرکتی مشاهده نشد.
  • وه چه زیبا و شور انگیز است نهضت نیمه شبان شیر زنان و نوجوانان که خیابانهای پایتخت و شهرهای شمال و اراک و دهلران، را به تسخیر خود درآوردند و  با راه بندانهای خود رژیم و مزدورانش را غافلگیر کردند.
  • بله دیگر نیاز نیست دست به دامن مدعیان مبارزات فیک بزنیم. چرا که با اشارتی ملت، به پاخواسته و میادین و خطوط مواصلاتی شهرها را جولانگاه رزم ، حمله و‌گریز رژیم ملایان خواهند کرد.
  • پاسخ دندان شکن  ملت به پاخاسته از جور ظلم ولایت فقیه خود محور دیگر نیازی به لیدر های سهم خواه ندارد، و‌می رود با تداوم حضور و حملات شبانگاهی بساط سفاکان و مزدورانش را در هم‌پیچد، و حضور میدانی و‌پشتیبانی و راهبری نخبگان در شرایط جنگی شایستگی خود را بنمایش خواهد گذاشت، و ملت، سره را از نا سره تشخیص داده وبه خدمت خود در خواهند آورد.

طرفداران جنبش راه سوم- راه نجات ایران  به فرماندهی دکتر قاسم شعله سعدی مرداد ۱۴۰۰

قاسم شعله سعدی

امیرکبیر بعدی

[ad_2]

منبع

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *