دستکم ۳ تجمع اعتراضی برگزار شد

[ad_1]

خبرگزاری هرانا – امروز یکشنبه ۲۱ شهریورماه، جمعی از کارنامه سبزها برای نهمین روز متوالی در مقابل ساختمان وزارت آموزش و پرورش واقع در تهران، جمعی از بازنشستگان و مستمری بگیران صندوق بازنشستگی فولاد استان اصفهان در مقابل ساختمان این صندوق در اصفهان و شماری از مالباختگان و‌ حواله‌داران شرکت سایپا دیزل‌ در مقابل این شرکت، در تجمعاتی اعتراضی خواستار رسیدگی به مطالباتشان شدند.

به گزارش خبرگزاری هرانا، به نقل اتحادیه آزاد کارگران ایران، امروز یکشنبه ۲۱ شهریورماه ۱۴۰۰، جمعی از کارنامه سبزها برای نهمین روز متوالی، در اعتراض به عدم رسیدگی به مطالباتشان، در مقابل ساختمان وزارت آموزش و پرورش واقع در تهران، دست به تجمع اعتراضی زدند.

گفته می شود اعتراض این شهروندان با خشونت نیروی انتظامی و شلیک گاز اشک آور به سمت معترضین همراه بوده است.

تجمع بازنشستگان فولاد اصفهان

به گزارش اتحادیه آزاد کارگران ایران، امروز یکشنبه ۲۱ شهریورماه ۱۴۰۰، جمعی از بازنشستگان و مستمری بگیران صندوق بازنشستگی فولاد استان اصفهان در مقابل ساختمان این صندوق در اصفهان تجمع کردند.

بازنشستگان معترض برخی از مطالبات خود را افزایش مستمری‌های دریافتی در موازات خط فقر، اجرای قانون همسان سازی حقوق و رفع مشکلات بیمه تکمیلی عنوان کردند.

تجمع حواله‌داران شرکت سایپا دیزل‌

به گزارش اتحادیه آزاد کارگران ایران، امروز یکشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۰، شماری از مالباختگان و‌ حواله‌داران شرکت سایپا دیزل‌ در اعتراض عدم تحویل کامیون‌های ثبت‌نامی، مقابل این شرکت تجمع کردند.

شهروندان معترض در سال ۱۳۹۵ در طرح ساماندهی و تعویض خودروهای فرسوده ثبت‌نام کرده بودند و قرار بود سال ۹۶ خوردروهایشان تحویل داده شود.

[ad_2]

منبع اصلی

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *