دستکم ۸ تجمع اعتراضی برگزار شد/ اعتصاب کارگران پتروشیمی بوشهر

[ad_1]

خبرگزاری هرانا – امروز سه‌شنبه ۲۳ شهریور، شماری از معلمان شاغل و بازنشسته سال ۹۹ و گروهی از معلمان نهضت سواد آموزی در مقابل ساختمان مجلس در تهران، جمعی از معلمان استان لرستان در مقابل اداره کل آموزش و پرورش این استان در خرم آباد، شماری از معلمان استان خوزستان در مقابل اداره کل آموزش و پرورش این استان در اهواز، تنی چند از مالباختگان صرافی کریپتولند در مقابل دادسرای جرائم اقتصادی در تهران، جمعی از کارنامه سبزها برای یازدهمین روز متوالی در مقابل ساختمان وزارت آموزش و پرورش واقع در تهران و گروهی از کارگران ارکان ثالث پالایشگاه فجر جم در مقابل درب این پالایشگاه، در تجمعاتی اعتراضی خواستار رسیدگی به مطالباتشان شدند. همچنین کارگران پروژه‌ای شرکت استیم شاغل در سایت یک پتروشیمی بوشهر، دست از کار کشیده و اعتصاب کردند.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از اتحادیه آزاد کارگران ایران، روز دوشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۰، کارگران پروژه‌ای شرکت استیم شاغل در سایت یک پتروشیمی بوشهر، در اعتراض به عدم تحقق وعده‌های پیمانکار دست از کار کشیده و اعتصاب کردند.

تجمع معلمان در تهران

به گزارش اتحادیه آزاد کارگران ایران، امروز سه‌شنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۰، شماری از معلمان در اعتراض به عدم اجرای رتبه‌بندی کامل مطابق با ۸۰ درصد حقوق هیأت علمی، در مقابل مجلس دست به تجمع زدند.

تجمع معلمان استان لرستان

به گزارش اتحادیه آزاد کارگران ایران، امروز سه‌شنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۰، جمعی از معلمان استان لرستان در مقابل اداره کل آموزش و پرورش این استان در خرم آباد تجمع اعتراضی برگزار کردند.

معلمان معترض در این تجمع خواهان اجرای رتبه‌بندی شاغلان مطابق با ۸۰ درصد حقوق هیات علمی شدند.

تجمع معلمان استان خوزستان

به گزارش اتحادیه آزاد کارگران ایران، امروز سه‌شنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۰، شماری از معلمان استان خوزستان در اعتراض به عدم اجرای رتبه‌بندی فرهنگیان در مقابل اداره کل آموزش و پرورش این استان در اهواز دست به تجمع زدند.

تجمع کارنامه سبزها

به گزارش اتحادیه آزاد کارگران ایران، امروز سه‌شنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۰، جمعی از کارنامه سبزها برای یازدهمین روز متوالی، در اعتراض به عدم رسیدگی به مطالباتشان، در مقابل ساختمان وزارت آموزش و پرورش واقع در تهران، دست به تجمع اعتراضی زدند.

شماری از این افراد تحصن کرده و چندین شب گذشته را نیز در همان محل سپری کرده‌اند.

کارنامه سبزها نفرات اول تا سوم پذیرفته شده آزمون استخدامی ماده ۲۸ هستند که به گفته این شهروندان آموزش و پرورش علیرغم کمبود نیروی شدید، از جذب آن‌ها سرباز زده و همچنان از نیروهای بازنشسته استفاده می کند.

تجمع معلمان بازنشسته سال ۹۹

به گزارش اتحادیه آزاد کارگران ایران، امروز سه‌شنبه ۲۳ شهریورماه ۱۴۰۰، جمعی از معلمان بازنشسته سال ۹۹، در مقابل ساختمان مجلس دست به تجمع زدند.

براساس این گزارش، تجمع این شهروندان در اعتراض به عدم پرداخت پاداش بازنشستگی خود صورت گرفته است.

تجمع مالباختگان صرافی کریپتولند

به گزارش اتحادیه آزاد کارگران ایران، امروز سه‌شنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۰، شماری از مالباختگان صرافی کریپتولند، در مقابل دادسرای جرائم اقتصادی در تهران، دست به تجمع زدند.

شهروندان معترض، با سر دادن شعارهایی خواهان بازگراندن سرمایه‌های خود شدند.

تجمع کارگران پالایشگاه فجر جم

به گزارش اتحادیه آزاد کارگران ایران، امروز سه‌شنبه ۲۳ شهریورماه ۱۴۰۰، کارگران ارکان ثالث شیفت صبح پالایشگاه فجر جم در استان بوشهر از رفتن به سر کار خودداری کرده و مقابل درب پالایشگاه دست به تجمع زدند.

بر اساس این گزارش، این کارگران از ساعت ۶:۴۵ صبح که دست به تجمع زده بودند تا ساعت ۱۰:۳۰ مقابل درب پالایشگاه به تجمع خود ادامه دادند اما هیچیک از مسئولین پاسخی به خواست کارگران نداده و از اینرو کارگران با ترک پالایشگاه به خانه‌های‌شان برگشتند.

عدم پرداخت مطالبات بک‌پی یکسان با دیگر شرکت‌های گازی و نفتی همجوار و حذف اضافه کاری غیر مؤظفی از جمله موارد اعتراضی این کارگران است.

تجمع معلمان نهضت سواد آموزی

به گزارش ایلنا، امروز سه‌شنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۰، شماری از معلمان نهضت سواد آموزی به منظور بیان مطالبات خود در مقابل ساختمان مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.

[ad_2]

منبع اصلی

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *