عدم نظارت بر اجرای حفاظ استاندارد کانال آب؛ غرق شدن یک نوجوان در شهرستان پارس آباد

[ad_1]

خبرگزاری هرانا – امروز شنبه ۲۰ شهریورماه، یک پسر نوجوان ۱۱ ساله در پی سقوط در کانال آب در شهرستان پارس آباد جان خود را از دست داد. بی توجهی مسئولان شهری در نظارت بر اجرای حفاظ استاندارد و عدم نصب علائم هشدار در کانال‌های آب و استخرهای کشاورزی پیش از این نیز بارها باعث بروز حوادث اینچنینی شده است.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از مهر، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان پارس آباد، از غرق شدن یک نوجوان ۱۱ ساله در کانال آب فتحعلی قشلاقی از توابع شهرستان پارس آباد خبر داد.

محمدعلی هادی در این خصوص گفت: این رویداد بامداد شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۰، رخ داده و به دنبال آن اکیپ هلال احمر شهرستان پارس آباد به محل حادثه اعزام شد.

هادی افزود: علی رغم تاریک بودن هوا جست‌وجو برای پیدا کردن جسد این پسر ۱۱ ساله با حضور اورژانس، نیروی‌های مرزبانی و اهالی روستا ادامه دارد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان پارس آباد تصریح کرد: علت این حادثه هنوز در دست بررسی است و نتیجه قطعی و نهایی بعداً اعلام خواهد شد.

عدم نظارت دقیق مسئولان شهری بر اجرای حفاظ ایمن و استاندارد در حوضچه های آب کشاورزی و کانال های آب پیش از این نیز باعث بروز حوادث اینچنینی بوده است.

[ad_2]

منبع اصلی

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *