رضا اصغریان با تودیع قرار وثیقه آزاد شد

[ad_1]

خبرگزاری هرانا – رضا اصغریان سردهایى، شهروند ساکن شهرستان سراب، روز پنجشنبه ۱۸ شهریورماه، با تودیع قرار وثیقه به صورت موقت و تا پایان مراحل دادرسی آزاد شد. آقای اصغریان در تاریخ ۱۶ مرداد امسال  در پی انتشار مطالبی توسط نیروهای امنیتی بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شده بود.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، روز پنجشنبه ۱۸ شهریور ماه ۱۴۰۰، رضا اصغریان سردهایى، شهروند ساکن شهرستان سراب، آزاد شد.

آزادی آقای اصغریان با تودیع قرار وثیقه ۳۵۰ میلیون تومانی به صورت موقت و تا پایان مراحل دادرسی صورت گرفته است.

تا لحظه تنظیم این گزارش از اتهام مطروحه علیه این شهروند اطلاعی در دسترس نیست.

رضا اصغریان سردهایى، شهروند ساکن شهرستان سراب، در تاریخ ۱۶ مرداد امسال در پی انتشار مطالبی در یک صفحه اینستاگرامی، توسط نیروهای امنیتی بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شد.

در زمان بازداشت این شهروند پایگاه اطلاعاتی سراب نیوز از بازداشت گردانندگان یک پیج اینستاگرامی در شهرستان سراب تحت عنوان “انتشار مطالب و محتوی ضد دین و ضد انقلاب” خبر داد. در این خبر به نقل از امام جمعه این شهرستان آمده بود: در آستانه ورود به ماه محرم سربازان گمنام امام زمان در اداره اطلاعات شهرستان سراب، عوامل گرداننده پیج اینستاگرامی سرابلیلار که اقدام به انتشار محتوای ضد دین، موهن مذهب و نظام کرده بودند، شناسایی، دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

[ad_2]

منبع اصلی

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *