رهایی ۲ زندانی از اعدام در شهرهای کرج و گتوند

[ad_1]

خبرگزاری هرانا – دو زندانی در شهرهای کرج و گتوند که پیشتر از بابت اتهام قتل در ۲ پرونده جداگانه به اعدام محکوم شده بودند، با گذشت اولیای دم از چوبه دار رهایی یافتند.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از کارگر آنلاین، یک زندانی محکوم به اعدام در گتوند از چوبه دار رهایی یافت.

دادستان عمومی و انقلاب گتوند در این خصوص گفت: به دنبال وقوع یک فقره قتل در سال ۱۳۹۴، در این شهر پرونده برای متهم تشکیل و در جلسات دادرسی او به اعدام محکوم شد.

عبدالرضا نوری کوله مرز گفت: با ورود پرونده به مرحله اجرای حکم، این مجموعه تمام تلاش خود را برای ایجاد سازش میان طرفین انجام داد و با همکاری اعضای شورای حل اختلاف و دعوت از بزرگان و متنفذین دو طایفه و خانواده مقتول و با برگزاری جلسات متعدد در ماه‌های اخیر، این موضوع به سازش منجر شد و این زندانی از اعدام نجات یافت.

رهایی از اعدام یک زندانی در کرج

به گزارش آفتاب نیوز، یک زندانی محکوم به اعدام در کرج با بخشش اولیای دم از چوبه دار رهایی یافت.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز گفت: در پی درگیری خانوادگی دو برادر در تابستان سال گذشته در یکی از محله‌های کرج، یکی از برادران با ضربات چاقو باعث مرگ دیگر برادرش شد.

حسن مددی بیان کرد: با پیگیری دادستانی، در نهایت اولیاء دم رضایت قطعی و بی قید و شرط خود را اعلام کردند و متهم که متولد ۱۳۶۴ بود هم اکنون در حال بازپروری و گذراندن کیفر نسبت به جنبه عمومی جرم است و پس از طی این دوران، آزاد خواهد شد.

[ad_2]

منبع اصلی

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *