ضرب و شتم تعدادی جنگلبان توسط متخلفان محیط زیستی درفومن

[ad_1]

خبرگزاری هرانا – رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان فومن واقع در استان گیلان، از ضرب و شتم تعدادی از نیروهای جنگلبانی توسط متخلفان محیط زیستی خبر داد و گفت که سه تن از متهمان توسط ماموران شناسایی شده اند.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از ایسنا، تعدادی از نیروهای جنگلبانی توسط قاچاقچیان چوب در شهرستان فومن مورد ضرب و شتم قرار گرفتند.

رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان فومن در این خصوص گفت: ماموران یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان فومن در انجام وظایف ذاتی و قانونی خود در حین گشت زنی و جنگل گردشی بودند که با شنیدن صدای اره موتوری در جنگل مواجه و بلافاصله وارد عمل شدند.

علی داودی افزود: سه تن از قاچاقچیان که در حال قطع درختان جنگلی بودند پس از ابلاغ اخطارهای پیشگیرانه توسط مامورین، متهمین با عوامل حفاظتی درگیر و آنها را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری فومن، متهمین را از قاچاقچیان سابقه دار دانست و تصریح کرد: با رسیدن نیروهای کمکی یگان حفاظت این اداره به همراه مامورین نیروی انتظامی، قاچاقچیان متواری شدند، اما از آنجایی که متهمین توسط ماموران تصویربرداری شده بودند، سریعا مورد شناسایی قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه اقدامات قانونی لازم جهت پیگیری قضایی متهمان به عمل آمده است بیان کرد: در این راستا پرونده قضایی برای متهمین تشکیل و به همراه مستندات، صورت جلسه مرجع انتظامی و مدارک پزشکی قانونی ماموران صدمه دیده به مراجع قضایی جهت اشد مجازات ارسال شد.

[ad_2]

منبع اصلی

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *